skönevads marknad:)

hejj:) dag har jag varit på skönevadsmarknad,med vilma,nellie & marie:)
köpte bara,en klubba & ett armband,skulle igentligen köpa en keps & rasta kofta,men blev osäker på kepsen & tröjjan fans inte i min stålek-.-<3
men aja:) när jag kom hem gjorde jag nt mke:/<3
sen ringde evelina pihl:D<3 hon undrade om vi skulle va:) men kunde nt,för mamiie ska ju ha fest imon för att hon har fyllt 40 mamma & micke har gift sejj & för att micke har fyllt 50 XD<33
du ska jag va hos hanna min bby:) ska slagga där,för jag & hon får inte vara på festen,''barnfrifest''XD
då har Hanna & jag hela huset för oss själva!!:D<33

pussaarrh från jjoline:)§

Kommentarer
Postat av: Anonym

körde förbi det igår vi skulle gått på marknaden men det regnade så vi tog Ge-Kås iställety!;)

2009-08-16 @ 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0