första åkningen ...

idag åkte jag skidor för förstagången !
det gick la så där i början,först åkte jag en jätte liten backe och trillade på direkten i en snöhög men huvvet först så jag lå där och splattrade m bena XD
sen trillade jag igen,
pappa sa att jag inte kämade och då blev jag arg och sur på han och skulle vända mtt i en backe,man jag åkte bara neråt -.- <3
sen så när vi skulle åka familjebacken så åkte jag med helenaförst och det gick bra (lyftarna gick as bra ) (y)
sen m pappa, såklart trillade vi och det gjorde jätte jätte ont så blev arg och ledsen och fick damp på han + att dom bah men gö så gö så men jag försökte men det gick inte :@
sen så ville jag inte åka mer och ville t stugan,men nää då skulle vi öva i en as lite backe,det gick la bra...
sen åkte vi i dom backarna som är till för skidskolan,men vi fick åka och där åkte jag hela dagen och det gick fett bra :DD
sen hem dusha bada bastu och så sen byta min pjeksor (stavning) dom va försmå,
det går säkert bättre imon,

pussar och kramar joline !:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0