packa igen

Idag åkte jag den stora backen igen det gick sådär,men bra för jag bröt inga ben ^^
vi fikade och sen åkte jag och pappa hem,för det va inget bra väder,det va sjukt kallt och dimmigt och vi frös, vi hann bara åka en gång ^^<3
senare kom alla hem.
Pappa,victor och frank åkte gokart på is typ XD
och sen så åkte alla på kvällsåkning förutom jag,inger och pappa.
Och ni har jag bara packat allt,för åker hem imorgon :D
för er som inte vet,har jag varit i sälen i en vecka:)
Ha det super bra !

Pussar och kramar Joline §§

Kommentarer
Postat av: V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Vad kul att du haft det bra :)

2010-01-16 @ 11:58:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0