packning packning packning !:))

Idag så är det fredag och imon lördagen den 9 januari 2010 klockan 07.00 åker jag till sälen förförsta gången :)
så just nu håller jag på att packa,och jag är lite rädd,

men nu ska jag berätta hur min dag var :)
idag började skolan efter et as bra och roligt lov, jaaa det va LIIITTE onödigt att börja på en fredag,
men men
sanna kom och hälsade på idag :))
kul att träffa henne,hon hade förändrats jätte mke!:DD

sen efter skolan blev man jagad av snöbollar, haha det va lite kul ^^<3
sen efter det så åkte man hem,packade lite och så, och nu ska jag packa lite till,
jag vet inte om jag kmr skriva så mycket under den tiden jag är i sälen, men kankse vi får se (a'<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0