igår:D

igår så av det att gå upp tidigt för att åka t skolan,det av la ok.
jag fick gå 20 min tidigare,för att jag skulle t bussen,stav vetni;)<33
Jag åkte in t stan som sakt,jag av där med emma,har as mkt pengar så skulle handla,& alltid när man gå i stan & inte har pengar så hittar man as mkt som man vill ha,men när man har pengar då hittar man ingentin!-.-
så irriterande!-.-<3
aja,så jag köpte inget,men ska kanske t gtb elr vbg i helgen:D<33
klockan 6 så åkte jag hem t emma,där hände det nt så mkt,sen t pappas extra jobb,sitta där & glo-.- sen hem & sånt:D<33


pussar joline§

eyy,du som komenterar massa skit,ni kan skriva vem ni är,för jag kmr lixom inte döda er!-.-
+ att det är fett fegt & omoget att inte våga skriva vem ni är & SÅ FÖR VAD NI SEJJER,& jag är nt den ända som tkr detXD<3jag tror du faktiskt håller med meii<33´

om du ska hålla på & klaga behöver du nt komentera-.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså alvarligt du tappar läsare när du t.e.x skriver "era fuckers", folk kommer lixom tro att du inte vill ha några läsare. asså en sak till spelar det så himla stor roll vem det är som komenterar du kanske inte ens känner den personen som komenterar Men nu är det ju du som är "OMOGEN" // STOCKHOLMAREN

2009-10-16 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0