fotboll,fotboll,fotboll.

Igår så gick först jag hem till ess,sen gick vi hem till mig efter skolan ;)
sen gick vi till mötet med fotbollen.ska typ slås i hop med 93 pg.a att de inte har någon tränare, haha det va väl synd för dom ?^^

Och i dag i skolan så va det skolbio, jag och essan och jojjorna hade fett kul ;)
men filmen SÖÖG !Okej den vava inte as dålig men den vå as lam !-.-
men efter det gick jag till pappas jobb och väntade där till han slutade, haha Nonne är alltid lika rolig ;D
sen hem och äta och sånt,och nu sitter jag här :D
ska sen på fotbolls träning ;)
kommer hem vid halv 10 och sen dusha och sånt och sen sova.så jag kommer nog inte skriva mer idag.

så godnatt,

puss, joline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0