Julafton:D och dagen efter julafton ;D

Denna julaftonen har varit den bästa (y) :))<33
faast nästa år ska jag satsa på att önska mig midre saker och få mer pengar, men d flesta sakerna va ju t skidresan,så d behövdes ju.

imorgon den 26 så ska jag fira m syskonen (y) :))

har inte firat m alla ännu,men änsålänge så har jag fått


en tomte (Y)
2010 nyårsgalsögon (det är smämt galsögon så går inte att förklara)
1000 kr
presentkort på bio 110 kr
3 nagellak
sjal
inne tofflor (fett sköna)
skateboard
typ som en adidaströjja svart och silvrig fast ett annat märke :s
presentkort gina 400 kr
jacka (y)
bankomatkort + 500 kr på :DDD
pärlor så att jag kunde göra ett armband ;)
prenumation (stavning) på fridatidningen
lösögonfransar
90210 tröjja
love sak man sätter upp på väggen :D
mobil högtalare as bra! :))
skidhandskar
skidbyxor
skidsockar
skidglaasögon
skidunderställ :s
påslakan
lampa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0