cirkus med tjejerna:)<3

Hej:)<3
idag har jag varit på cirkus med elin,mattie,hanna,ellie,cajsa & sofi :)
det va jätte kul! det fans massa med roliga saker som dom gjorde:)<3 Det va ju inte så jätte många djur, det va hundar,katter,åsna,hästar. Jag & mattie är rädda för clowner, & det kom ju såklart en clown & satte sejj hjämte mejj,cajsa & mattie!! som vi skrattade! det var faktiskt riktigt roligt!<333 Ibland i cirkusen hände de ju att djurren inte lydde:) men men så är det ;)<3
efter cirkusen tog vi lite bilder =) Vi tog oxo bilder med en clown XD!
Det va 2 stycken från cirkusen som kunde svenska, men det va ju ingen bra svenska!
det va jätte roligt! hoppas att vi kan göra o nått sånt här tjejer!tack för ett jätte bra kväll;*

Kommentarer
Postat av: izaa:D

Heej sicken fin blogg!((: kolla gärna min! vi har typ träffats några gånger men det var länge sen jag tror vi gick i kören tsm men vi känner nog varandra mest genom Mathilda! men kolla hjärna min blogg!:)

2009-08-04 @ 18:23:05
URL: http://wwwiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0