dagen igår

den bästa dagen lite snabbt:)<3

vakande typ 9 för vi skulle flytta, och pappa och dom e ju inte kända för att vara tysta-.-
eftr att vi flyttat och tömt lägenheten så stack jag t evve:D

 vi diskuterade hår och hur söt hon e:D sen möta essan opch på vägen hittade vi två as läskiga pappaer ocrkar inte skriva vad dom handlade om...
sen drog vi t statoil sen efter det så playbaken träffade farre och latife:D AHHAHAHHAHHA satt och knäckte mej hela tiden!

efter det så va jag,essan,evve och farre :D satt på statoil typ i nån timme XD hade as kul, och jag ska kanske testa på deras fotbollslag:D

sen så följde vi evve hem sen essan så satt jag och farre och väntade på min buss,så kom typ nån kille som kollade as mke på oss så jag ringde min pappa XD §§


ÄLSKAR ER;*§ och jag saknar linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0