diss många läxor/prov på en vecka

jag dissar att ah månag läxor elr prov på samma vecka
en vecka kan te.x se ut så här:
måndag                              tisdag                        onsdag                     trosdag                    fredag
engelska prov                    svenska                     NOläxa                      so läxa                   redovisning i svenska
matte                                                                                          bild läxa

fattar ni?? efter skolan ska man få kunna slapna av,nejj då ska man ist jobba,unefär lika mkt som man gör i skolan??
jag tkr dom tar för mkt av min/våran fritid,jag tror många tkr det faktiskt,men det börjar bli en vana,& den vanan tycker inte jag om.
ni kan ju skriva vad nu tycker,om ni håller med mejj,elr om ni tycker tvärt om.

ha det bra,& jobba inte sönder er nu!;)

pussar joline§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0