diss mobbare

en utav det värsta jag vet är mobbare! Varför ska man klaga på hur nån ser ut? det kan väll inte dom hjälpa? elr hur de klär sei,det spelar väll ingen roll,de får ha den klädstil dom vill ha? elr att de har glasögon,de kan väll inte de hjälpa? Elr om föräldrarna inte har så mkt pengar,så att man inte kan få allt man vill,man har ialla fall nått att ha på seii & mat?elr om man kommer från ett annat land,denna värld skapades för att alla ska finnas,& inga länder där man inte hör till,världen är gjord för alla!

det är så onödigt! låt folk se ut,klä seii,& vara som dom vill! Man behöver inte klaga över allting,man är bara en människa!Ingen robbot som kan göra vad som hälst! Tänk om du var i den sitvationen? hur skulle du må?
alla idioter som är mobbare kan bara gå & lägga sejj jämte grisarna i svin stian,så ska jag komma & mobba er,& kalla er fula grisar & så er!

det dissar jag,& jag hoppas att alla andra i världen håller med meii att mobbare är idioter.denna värld är till för alla sortes människor, & ingen är perfect glöm inte det!

pussarrrhh & kraamaar jjoline§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0