lördag,söndag:D<3

I går va det lördag,föst vaknade jag halv 11, sen fixa mejj,& efter det datan:D
sen så stack jag ut med Soffan,linda,essan & eve:D det va kul,sen stack jag hem & tog bussen t emma:D vi ahde fett kul,klockan 8 åkte vi in t stan & gick runt där,där träffade vi sara,sandra,ida,emma & louise :D  sen så flummade vi as mkt hemma hos emma:D
haha det rimmar!
sen somnade vi typ halv 3,vaknade 11 & tittade på film,sen hemtade mamma mejj,så åkte vi & handlade,sen köpte skor t mejj:D efetr det hem & sitta vid dator,& nu sitter jag här & nördar,
Klockan 7 ikv så blir det gå runt hela getinge med tjejerna:D

8 dagar kvar t födelsedag:D


pussar joline§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0