pulka igen :D

nu ska jag snart iväg och åka pulka med emma,julle,essan,evve,soffan och linda :D<33
fett kul,för våran backe är lifsfalig, ma kan typ bryta nacken i den :DDD

fick väldigt ont i svanskotam sista gången jag åkte m linda förra gången, ahhah jag trodde jag skulle dö när jag åkte ner där, och jag blev väldigt glad när jag upptäckte att jag levde :DD

ska ju t sälen på lördag, och undra hur det kmr gå ? XD
hahha får la vara lite försiktig, så att jag åka skidor (om jag vågar)

rädd för att åka skidor + att det är första gången jag åker :S
men jag är mäst rädd för liften !!
tänk om man glömmer att hoppa av! elr missar att hoppa på elr nått, usshh ! läskigt !!!!!
aja ska vara där i en veckan,så uppdateringen kmr la vara fett dålig elr nått,så skriver när jag kmr hem :))<33


+ att jag missar slöingecuppen, men det är nog lite postetift för fom cupparna suger, haha men ni andra  få kämpa på så att vi vinner !!<33

pussar och kramar joline :))§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0